Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty



Cześć!

Jeśli okaże się, że zamówiony towar to nie jest to coś ;) to nie przejmuj się. Obsługujemy standardowy zwrot do 14 dni od otrzymania przesyłki. Produkt musi być jednak nowy i nieuszkodzony. Zwrot można nadać na koszt sklepu taką samą metodą, jak przy dostawie zakupionego produktu. Etykieta do zwrotu zostanie wysłana e-mailem na wskazany adres. Ewentualnie, może to być dowolna metoda ale na koszt klienta. Z uwagi na proces logistyczny i partnerów, z którymi wspópracujemy, prosimy potwierdzić adres zwrotu przed wysyłką. Dla różnych produktów może to wyglądać inaczej.
O zamiarze zwrotu można nas poinformować na dwa sposoby - poprzez formularz, który jest wysłany w potwierdzeniu zamówienia albo poprzez zwykły email na adres: kontakt@pocieszankowo.pl

Jesli chodzi o reklamację, prosimy każdorazowo o kontakt na adres: kontakt@pocieszankowo.pl i będziemy działać ;) Jeśli w tym przypadku trzeba będzie przesłać uszkodzony towar, to sklep ponosi koszt.

Dla wyżej wymienionych przypadków i w razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na adres e-maillowy:

kontakt@pocieszankowo.pl

Pozdrawiam,
Michał